natti natti

inte alls trött, kan bero på att jag bara slappat runt här hemma :D jag tog verkligen naprapatens råd på allvar (; så mysigt. ska ta en varm dusch innan jag sätter på mig pyjamasen och kryper ner i sängen! imorgon ska jag upp vid åtta, till arbetsterapin och pyssla med mitt lapptäcke (: ska bli kul.

ikväll har jag lagt upp några fler auktioner på tradera, tar några varje dag så alla inte slutar samma dag. lägger ut allt för 1 kr - 10 kr. måste bli av med allt fort fort. så vi får plats (: sen har jag städat katternas kattlåda och slappat i sängen och tittat på tv. mysigt!

ska nog äta en macka eller två och dricka en kopp grönt te innan jag går och lägger mig, magen kurrar. sen sussa.

hörs imorgon! sov så gott. pusspuss



Kommentarer
Postat av: Marielle

Säg min vän, vad heter du på tradera nu?

2008-04-29 @ 10:25:20
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Leva

Hej Fanny!

Har inte kikat in här på ett tag, har mycket att läsa ikapp.



Grattis till lägenheten och hoppas att ni kommer att trivas. Är övertygad om att ni kommer att göra ert hem superduper snyggt :)



Hoppas också att det går bra med bröllopsfixet och att allt går planenligt och att ni inte stressar upp er. Ser fram emot bilder från ert bröllop.



Lycka till med ALLT!!!

Allt det bästa till er!

Kram i stora varma lass

2008-04-29 @ 14:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback