Hallen

vi ska slita ut de inbyggda garderoberna i hallen (där det är sträckat) och sätta in skjutdörrar. bakom dörrarna ska det finnas hatthylla och skohylla. vi ska även ha (bakom den andra skjutdörren) hyllor med trådbackar att förvara i. tex. handdukar, lakan, dukar mm. en tunnvägg kommer sättas upp mellan hatthyllan, skoskåpen och trådbackarna så inte lakanen blir smutsiga. mittemot skjutdörrarna funderar jag på att ha skoskåp på väggen. i svart. för att få lite kontrast. älsklingen vill att vi sätter in en säkerhetsdörr för det finns inte i lägenheten just nu. jag vill veta om det finns säkerhetsdörrar som är gråa.. alltså mörkgråa. hade varit riktigt fint att ha det till det mörkgråa klinkersgolvet (: skulle även kunna tänka mig att ha mörkgråa innerdörrar i lägeheten. då blir det in till toaletten, klädkammaren och sovrummet. men jag tror att det skulle bli en för stor kontrast mot den vita väggen. men coolt hade det varit :D undra om det finns gråa innerdörrar..!







Kommentarer
Postat av: Knitter

Du får nog inte välja färg själv, alla föreningar brukar vilja ha enhetlig färg på dörrarna i trapphuset.

2008-05-21 @ 16:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback