Soligt!

har precis duschat (: skönt. älsklingen är i duschen nu så jag passar på att blogga lite (: vi ska åka och köpa varsinn glass och sätta oss i solen och mysa! mysigt va! sen ska vi åka till kungesns kurva och gå till mio och titta på plaine bordet och miller stolarna och se vilken stl på bordet vi ska ha. om det ska vara ovalt eller runt. sen blir det cervera och köpa rosti skålarna. vet inte om vi ska ha svarta eller vita. får för mig att det är mer praktiskt att ha svarta.. kommer inte de vita bli solkiga efter ett tag?! någon som vet?

det var himla kul på arbetsterapin idag. trivs så himla bra och det är kul att pyssla (: jag går där för att öva upp mig att umgås med andra människor som jag inte känner och ha någonting att gå till.. som ett jobb, fast inte lika höga krav. känns bra att komma igång och enligt min handledare så tror hon på mig att jag klarar av folkhögskolan till hösten. jag är verkligen förväntansfull :D ska bli kul. idag började jag med det svåraste jag gjort hittintills, lapptäcket. gör ett som är 100*140cm. blir som en filt (: blir ett som är rosa.. många olika rosa med små små blommor osv. kommer bli toppen. inte min stil med lapptäcke precis. kanske ger det till någon. vi får se. kul att göra nått, jag gillar att arbeta med händerna.

älsklingen hade städat hela lägenheten när jag kom hem. skönt att stiga in i en hall som luktar ajax. underbaring (:

våran dag ser ut så här:

- åka och prova alex brudgummskläder en sista gång och köpa dom.
- åka till kungens kurva och besöka, finnsoffan, mio, cervera & woody och kika golv.
- åka och veckohandla mat & åka hem och laga och äta mat, köttfärssås och spaghetti
- åka och lämna bäddmadrassen vi sålde som varit på kemtvätt till de som köpte sängen
- åka hem, slappa och mysa, titta på DH på femman kl 21.00. sova
hörs sen! ska fota med mobil kameran ute sen. så får ni se lite inspiration (:

ha en bra dag och ta hand om er. ♥



Kommentarer
Postat av: Helena

skulle du inte göra tofflor till mej?

2008-04-22 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback