Trötter!

nu är ögonlocken tunga! måste sova känner jag. klockan är mycket. imorgon är det sovmorgon som gäller, så himla himla skönt. jag är ingen morgonmänniska..! kommer väl vakna tidigt ändå, typiskt. vi måste verkligen köpa en rullgardin sen till sovrummet i nya lägenheten.. finns vita som inte släpper in någe ljus. nu blir det så ljust. sover inte lika bra då. så det ska inhandlas! (:

sen ska vi baka tårta imorgon på dagen, innan vi ska på middag hos tessan & thomas. ska äta tacos, gud så gott (: fira alle med tårta och så. mysigt ska det bli. saknar dom! se på film också.

imorgon ska jag lägga upp bilder på allt jag fotade idag. jag gillar inte nya uppladdningen med fotona.. man måste ju ladda upp korten i arkivet innan man kan ladda upp dom i inlägget :/ dumt. måste mejla blogg och se om jag kan göra på något annat sätt!

nu - bosta tänderna och dyka i säng. natti natt (:



bild från idag. ser ut som en mupp jag vet, haha. men vi är iallafall på mio och provar sacosäckar (:



Kommentarer
Postat av: Alexander

Tack för en underbar dag älskling.

Nu är jag jättetrött och vill sova med dig. Puss

2008-04-23 @ 01:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback