tröttisar

nu är både jag och alex supertrötta, har tänt massa ljus inne i sovrummet och ska lägga oss i sängen och kika på film. så mysigt (: skönt att han är ledig nu. saknat honom så mycket!

dagen har varit så gosig! åt frukost ihop, duschade, klädde på oss och tog bilen in till stan, parkerade, gick en liten promenad till skönhetssalongen och fick varsinn 90 min ansiktsbehandling. gud va underbart. somnade till flera ggr. dit ska vi verkligen igen! funderar på helkroppsmassage nästa gång. fick massage i nacken och axlarna, underbart (:

sen gick vi och kikade på village, shoppade glasunderlägg i filt. får fota dom imorgon, jättefina är dom (: fanns så mycket mer fint därinne, men vi hade inga pengar med oss! fick räcka med glasunderläggen (:

underbar dag med andra ord ♥

imorgon ska jag upp vid nio. ska till arbetsterapin imorgon, har ingen aning om vad jag ska pyssla med den här gången. får se vad vi kommer på (:

nu blir det god natt. hoppas ni sover gott sen. puss&kram

None



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback