Utmanad av tessan


Tre namn du går under:

1. Fanny
2. Tusse
3. Älskling


Tre saker som skrämmer dig:

1. Döden
2. Förlora människor som betyder mkt
3. Ensamhet


Tre saker du har på dig
:
1. Hello kitty mjukisdress
2. fårskinnstofflor
3. linne


Tre sanningar om dig:

1. Tycker att norska är otroligt fint (tur jag har som har en man som är halvnorsk)
2. Är otroligt pedantisk
3. Är en riktig toffel


Tre av dina intressen:

1. Inredning, planera och pyssla i hemmet
2. Laga och äta god mat
3. Lyssna på bra musik och dansa


 

Tre saker du verkligen vill ha:
1. En utbildning så jag kan börja jobba med det jag verkligen vill. 
2. Barn
3. Allt det jag har i mitt liv! är så nöjd (:



Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

hahaha vad är det för ett pucko ni pratat med?? Rotgips, eller gips öht, är ju till för att sättas upp på väggen och målas på! Herregud! :D Så gör man när man bygger hus ju. ;) Skarvarna spacklar man med hjälp av att dra ett lager med bredplasta och sedan lägger man en skarvpapp längs med hela skarven och så mer bredplasta på det. :) Min sambo är snickare ja, så det är därför vi kan göra allt det här själv och också därför vi har råd då det är han som tjänar dom stora pengarna. ;) Men skönt ändå att inte beöva leja till allt, även om man skulle vilja göra det ibland när det jävlas. :P



Hoppas ni har en bra helg, hos oss är det full rulle, har inte haft tid att sitta något vid datorn alls.. Nu ska vi tillbaka till läggan och måla det sista! :)

2008-04-27 @ 16:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback