valnöt

mer och mer övertygad om att vi ska ha valnötsgolv i sovrummet och i vardagsrummet. gillar det mycket och älsklingen var faktiskt den som ville ha det först (: han har så bra smak min lover ♥ här på bilden ser man golvet med vita väggar och det är himla himla snyggt! kan ni gissa att jag längtar tills allt är klart med renoveringen i bostadsrätten, japp (: då ska jag fota massa och visa er. såklart medans vi renoverar också. så ni får se före och efter bilderna sen.

nej, nu blir jag snurrig, måste gå ifrån datorn ett tag. film var det ja. får se om jag orkar se hela innan jag somnar. tvn och dvdn är utkopplade så det blir att se på bärbara i sängen, lyx (: ska tända lite ljus och ta med mig frukt in. tänkte ta en snabb dusch innan. känns skönt att vara nyduschad och lägga sig i nytvättade lakan i en sprillans ny säng :D underbart!

kanske bloggar mer senare också (: känns som det nu. är på blogghumör.. kanske märks ;D

puss&kram och hoppas att ni får en gosig lördagskväll (:





Kommentarer
Postat av: Helena

Valnöt är jättefint! Ta det! =P

2008-04-20 @ 00:01:55
Postat av: Martina

Valnöt är snyggt, vi var inne på det men det blev palisander, rätt likt!

2008-04-20 @ 21:36:56
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback