vit inredning

image4705

image4706

jag gillar verkligen vit inredning som ni vet. det känns fräsht. vår inredning kommer gå i vitt, dock kommer vi ha massa accentfärger, för att bara ha vitt känns lite stelt. till att börja med ska jag, alex, tessan och thomas gå till lägenheten när vi fått nyklarna, slipa alla väggar, grundmåla dom och sen måla alla väggar vita. så slipper vi allt slipdamm när möblerna kommer (: det är härligt att ha så många vänner som kommer hjälpa oss med renoveringen. thomas är rörmokare så han har erbjudit sig att hjälpa oss med badrummet och köket (: toppen. vår bestman har jobbat på JM med kakel, så han kommer kakla badrummet och köket, golvet mm. det kommer bli perfekt (: så fin. åh vad jag längrar :D

förövrigt sitter jag i soffan nu och bloggar. älskar mitt mobilabredband. toppen (: skönt att kunna titta på tv samtidigt som man sitter och pillar på datan (:

helena har ont i magen, stckarn och vilar hemma, får se om hon orkar komma sen. annars ska vi ses nästa helg istället. då sover hon här (: ska bli jättemysigt!

nu ska jag slappa vidare en stund till, sen ska jag som sagt dammsiga (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback