alltid nära dig.

sitter i soffan i mjukiskläder och tofflor. längtar sjukt mycket tills jag får väcka baby, snart, snart får jag gå in och pussa på honom. saknar honom så mycket! låg inne hos honom och snusade honom i nacken en lång stund innan jag klev upp. hur kan en människa lukta så gott?! underbart

ska fixa lite här hemma snart. börjar bli rastlös! och sen känns det bra att det är lite röjt här innan älsklingen min går upp (: nu är det bara i natt och sen två nätter till och seen är han ledig! kommer bli sagolikt mysigt att ha honom nära dygnet runt. veckorna fram tills nu har varit riktigt jobbiga. och nu får vi åtta dagar, bara han och jag  vi har bestämt att vi bli klara med vardagsrumms renoveringen tills på fredag. sen på lördag ska jag bjuda honom på restaurang. mysigt va! var längesen vi var ute. så det ska supermysigt!

ska ta och röja upp i köket nu och vika lite handdukar, sånna där roliga saker som man måste göra när man bor hemmifrån (;


jag älskar dig förevigt


Kommentarer
Postat av: LILIJA.COM

Jag kommer inte ihåg exakt vilken det är för jag har hur många såna fonter som helst. Hehe.



Men nånstans här är den:

http://www.dafont.com/bitmap.php

2008-08-22 @ 19:23:50
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback