cornelia

ett av altenativen när det gäller tapet i vardagsrummet är tapeten Paviljong  från kollektionen cornelia, från duro. gillar det jättemycket och det känns som en bra tapet därinne. lagom galen i mönstret men ändå diskret i färgerna! ska kika vidare, men jag tycker det är ganska svårt att hitta tapeter på nätet. alltså att titta på. är jag knäpp, eller är det svårtare att hitta tapeter att titta på via nätet än i en tapetaffär?

nu blir det en skön dusch, efter det en stor kopp höstglöd-te och läsa nya elle interiör i soffan. tända massa ljus och mysa (:





Kommentarer
Postat av: mirka

Kolla denna länken. Där kan du beställa två tapetprov gratis, resten kostar 20kr. Kanske hittar du din tapet där..



http://www.maleributiken.se/maleributiken/index.jsp?a=search&ptId=4&m1Id=1&m2Id=2

2008-08-13 @ 23:08:42
URL: http://mirkajohanna.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Den tapeten var jag också inne på ett tag. Den är himla fin och billig! Men ja, jag tyckte det var bättre att gå ner till måleributiken och kolla i alla tapetböcker. Vi hittade en tapet från Decor Maison som inte alls fanns på hemsidan, så jag är glad att vi gick dit och tittade igenom typ allt. :) Det var lite som en godisaffär där nere med alla tapeter. Hehe! :)



Svar: Vad roligt att du blev så glad för boken. Ska hälsa syster!



Kram!



2008-08-14 @ 10:07:46
URL: http://femtioniokvadrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback