Eames Plastic Side Chair

när vi var ute och åkte idag så hittade vi svarta eames stolar. så himla fina! och sköna som bara den (: orginalen kostar runt 3000 kr vad jag förstått och "fejk" som ser likadana ut kostar 600 kr. gillade dom verkligen.



var på ikea innan och handlade en ny kudde till mig. lånat en av mormor, (tvättade den förra och när den torkade luktade den ankbajs) så nu har jag en skön, riktigt skön kudde (: köpte även två till  torkställningar till kläder. så jag håller på att hänga tvätt nu. älsklingen spacklar. snart snart klart (: sen ska vi måla ikväll. han har varit så himla duktig mitt hjärta (: ska börja med middagen nu. kyckling, bulgur med grape mm. gott! slänga in en till maskin med färgtvätt och sen röja upp lite här i köket. och lägga upp auktioner på tradera, såklart (:

puss&kram.



Kommentarer
Postat av: jen

Åh den är så fina. Fejk funkar ju om det är bra fejk. Vart hittade du dem?

2008-08-29 @ 10:51:18
URL: http://jenfager.blogg.se/
Postat av: Martina

Det är mina favoritstolar, jag beställde sånna från furniturebox i höstas men det var sådant strul så dem dök aldrig upp!

Vi sprayade inte gallret, det räckte att rengöra och skölja av det. Ska bli kul att se ditt resultat sen!

2008-08-29 @ 20:00:30
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback