God natt alla prinsar och prinsessor

nu ska jag hänga den sista tvätten, borsta  tänderna, vädra ut i sovrummet och gå och lägga mig och läsa och ringa min skatt. saknar honom så det gör ont. längtar tills jag vaknar imorgon och får pussa på honom!

imorgon ska jag till dbt gruppen och sitta där i två timmar. är riktigt trött på den gruppen nu vill jag lova. urk. jag orkar inte sitta och lyssna på allt elände. jag mår bara sämre då. okej om det är mina vänner som mår dåligt (missförstå mig inte nu) er lyssnar jag mer än gärna och försöker hjälpa. men att lyssna på folk som man inte känner som inte försöker göra det minsta för att må lite bättre gör mig bara ledsen ): sista gången imorgon om jag minns rätt och det ska bli skönt att få gå vidare. känns som man står och trampar på samma ställe.
 
ska ta och fixa det där nu och krypa i säng! hoppas ni sover gott och drömmer sött. puss&kram.



nu är våran fotograf klar med våra bröllopsbilder snart. och ska skicka dom på framkallning. gud va spännande (: ska bli kul att fylla ordning & reda bröllopsalbumet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback