god natt (:

nu är never been kissed slut och vi kan gå och lägga oss med ett leénde på läpparna. riktigt mysig film! åt god kycklingsallad till filmen (blev lite sen middag) och låg och myste i divandelen i soffan. imorgon börjar älsklingen jobba igen och det känns inte alls kul ): jag behöver dock inte vara ensam någon kväll. imorgon kväll ska jag hem till helena cobert en gammal kompis sen högstadiet på middag! ska bli jättemysigt. hon och hennes pojkvän har en bebis på fem månader! gull (: bebisar är ju så otroligt söta! sen på torsdag ska jag hem till kusinen amie (känner ni igen designen på bloggen, pysslade ihop den till gumman innan ) iallafall, amie ska jag hem till på torsdag på middag. mycket tjejmiddagar, himla mysigt! visst va (: sen på fredag kommer mysan hit och stannar tills onsdag! underbart. tror det blir bio (mama mia) och massa stoj och stim! längtar!

ska borsta tänderna nu och hoppa i säng och läsa "topp hälsa" imorgon kör älsklingen mig till arbetsträningen, jag ska sy klart mina röda fårskinnsvantar så ska jag fota och visa er sen. och jag måste fota det rosa lapptäcket som jag gjort också! nu får vi hålla tummarna för att vi får en flicka när vi får barn! tror inte en grabb vill ha ett rosa pluttinuttigt lapptäcke på sängen..! fint blev det iallafall (: sen tar jag bussen hem och då ska jag inviga dom rosa hörlurarna jag fick av alex häromdagen! älskar att åka buss med musik i öronen!

sov så gott allihopa, så hörs vi imorgon! natti natt (:





Kommentarer
Postat av: Helena

jag följer gärna med på bion!

2008-08-12 @ 23:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback