jag är alltid din.




vet du på riktigt hur mycket du betyder för mig?
känner du det när jag kramar och kysser dig?
för jag upplever livet på riktigt när du är nära mig.
det är som att livet runtomkring oss snabbspolas,
men du och jag vi är dom ända som står kvar i
allt kaos och håller hårt i varandra.
det symboliserar att vi klarar av kriser, för tillsammans
är vi enormt starka. du har verkligen allt.
du är allt som jag alltid velat ha.
att du är borta från mig nu hade varit riktigt jäkla
jobbigt och hjärtkrossande, men det lindrar du
så bra när du viskar i mitt öra att du älskar mig.
även fast du inte är här, känner jag din värme,
kärlek och närvaro omkring mig ständigt.
du ger mig allt jag någonsin drömt om.
min älskade alexander, min äkta man.
du går inte att förklara, bara upplevas. och jag
älskar att uppleva dig. älskar dig förevigt och längre
än så. älskling, jag är alltid din.

ett sms från mig till min kärlek.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback