lyktor

min svärmor gav mig jättefina lyktor för några dagar sen. älskar dom! en är prickig och en randig och dom är ca 25 cm höga! tyvärr sprang måns omkull en i går och jag blev så ledsen ): tusen bitar så den gick inte att laga! alex är så snäll så han åker och köper en ny åt mig idag. glad jag blev, för jag vill verkligen ha två st! jag hann iallafall ta kort på dom i går kväll. det var den till höger som gick sönder. stackars måns, han blev jätterädd. han jagade någon insekt och pang så for lyktan i golvet.





Kommentarer
Postat av: Marielle

Men åååååå jag VILL HA! Blev kär i den på en gång och avundsjuk på att du har dem. Vart har svärmor/alex köp dem?

2008-08-14 @ 23:06:03
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback