morgonstund har guld i mun.

vaknade med kramper i magen. så idag blev det inget arbetsterapi. känns förjäkligt eftersom jag bestämt mig för att gå varje gång. men vad gör man?! läste på nätet och kom fram till att jag skulle röra på mig för att kramperna skulle avta. så kl åtta dammsög jag hela lägenheten, torkade golven med ajax citron och dammtorkade alla ytor. nu är kramperna över och lägenheten luktar gott. har precis bäddat rent i sängen också och ska göra frukost till min älskling som kommer hem om en halvtimme. ibland fungerar verkligen städning mot det mesta.. ångest, magkramp och trötthet. bokade in en extra dag nästa vecka på arbetsterapin för att jag ändå ska vara där lika många ggr, även fast jag är hemma idag. känns skönt! tar det här med att komma tillbaka på allvar. och det känns skönt.

ska ändå hem till mamma idag och rensa kläder. åker runt ett tiden. ska bli mysigt att komma dit (: tror alex kommer förbi också och äter middag innan han åker till jobbet! mysigt (:

ska göra frukost nu och ta en dusch. blev svettig av städandet! hörs senare ikväll, puss&kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback