mysigt

hela morgonen har jag legat i soffan med duntäcke och dunkudde i pyjamas och tittat på film. så mysigt (: gjorde frukost te och knäckemackor med kalkon och gurka och mumsade! så skönt att gå upp tidigt (: vaknade halv nio och var pigg. jag sover inte så länge när jag druckit kvällen innan. känner mig lite halv frysen. lite bakis kanske!?

har suttit och bläddrat i en pysselbok som jag lånade av mamma. finns massor som jag vill göra. älskar ju att pyssla (: ska göra någonting av det nästa vecka. ska ju spraymåla bumling-lampan vit också. har ev. en köpare på våran karell lampa också, skönt (: om inte hon ska ha den, så lägger jag upp den på blocket, eller så kan ni hojta till om någon av er är intresserade.

längtar så mycket tills imorgon. vardagsrumsrenoveringen tar fart. det kommer bli så himla himla fint (: vi är nästan säkra på vilken tapet vi ska ha. malin har en fondvägg i hennes kök (bilden är lånad av henne) likadan tapet fast med vit botten och skimmriga medaljonger. inte så dyr är den heller. och det är ju aldrig fel (:



tror den kommer bli jättefin i vårat vardagsrum. ska ha den bakom soffan. på måndag ska vi åka och titta på den (:




Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, hur mycket vill ni ha för kartell lampan? :)

Mvh/ Mia

2008-08-24 @ 12:40:59
Postat av: a home far away

Första gången här vilken fin blogg du har!

Jag är en svenska som bor i Singapore sedan snart 2 år tillbaka, du är välkommen att kika in hos mig:-



Ha en fin söndag

//Gunilla

2008-08-24 @ 13:20:05
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Postat av: denise

hej, vet du vart den tapeten är köpt? (:

2012-03-25 @ 17:12:39
URL: http://denisevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback