sebastian får mig att vilja spela gitarr.

vilken kille va. helt sjukt duktig. 14 år (: youtube är bäst på natten. nu ska jag dock krypa i säng. kvällen har varit jättemysig med mamma. vi åt god GI middag, bestående av färskpotatissallad med dill, morot & gurka med ugn stekt lax. gott var det och det blev populärt både hos mamma och älsklingen (: älskar att laga mat! sen tittade vi på film, jag och mamma. det blev en från cdon, stardust. den var jättejättebra. funderar på att köpa den. magisk på någe vis. se se!

ska bläddra igenom gammla inrednings tidningar nu. tog med en hel bunt med plaza från mamma. spännande.

imorgon kommer min helena hit. middag! blev ingen häromdagen, hon jobbade över. men nu så. fredagsmys med bästa helena. kan det bli bättre? (:

puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Helena

På onsdag är jag ledig! då!?

2008-08-08 @ 10:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback