sol!

idag var det faktiskt sol, underbart. vi åt frukost. riktigt god med varsinn smoothie, knäckebröd med rökt kalkon och te. sen duschade vi, åkte till farsta centrum och hämtade ut mina mediciner på apoteket. köpte refill till feliway till kissarna och gick och spanade i affärer lite (: alex köpte rosa hörlurar till mig så jag slipper sitta med dom stora skullcandy lurarna när jag åker buss. han är så snäll min tuss ♥ ibland är det bra med delad ekomoni ^^



ska fortsätta med middagen nu. det blir thaiwok med chili och fulkorns nudlar. vi behövde lägga till pasta i mellanåt för att inte rasa så mycket i vikt. får hem träningsmaskinen i morgon och då kommer jag ändå behöva äta med pasta och sånt för att hålla vikten. det tar en hel livstid att tänka ut vad som är bra och inte bra att äta. men vi har väl kommit överfund med det mesta ang. maten. och vi trivs! (:



middagen ikväll. mums!

hörs sen (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Alexander

Det var du värd älskling. Love!

2008-08-11 @ 19:49:17
Postat av: Marielle

Vad innefattar GI-mat? För det verkar ravra god mat och att man inte plocka bort en massa så det blir svrt att hitta på.

2008-08-12 @ 09:31:39
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback