Söndag!

vi har haft en supermysig dag och kväll (: var iväg på dagen och kikade i lite affärer. älsklingen köpte ny body butter cocos till mig  och sen åkte vi till eko och handlade vita panelgardiner en tidningskorg och fejk orchideér. tills de riktiga blommorna blommar igen (: ser så trist ut medans. det blev jättefint!





perfekt tidningskorg (:



mysigt på kvällen. och nya gardiner för 99:50 kr på eko (:

åt middag risnudlar med wokade grönsaker och thaibiffar. riktigt gott. sen fikade vi och tände massa ljus och såg på bee movie. skrattade massa. gillar den filmen (: älsklingen tyckte den var mysig också. har haft en jättebra kväll. glad att min baby är hemma! saknat honom! han håller på att bädda rent i sängen nu. ska gå och hjälpa honom och sen ska vi sova!

hörs imorgon! och förlåt för dålig uppdatering idag. älsklingen har fixat med bröllopsfilmen och bränt och hållt på (:

puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Marielle

Vilken snygg lampa:)! Vart kommer den från? Sen undrar jag om affären eko har en hemsida så jag oxå kan köpa gardiner? Kenneth är massa för ekologiskt så långt man kan komma.

2008-08-11 @ 08:59:26
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: fanny

marielle: tack :) lampan kommer från ikea. gammal. vet inte om dom har kvar den. eko heter bara eko, det är ingen ekologisk affär, gumman. tyvärr :/ men jag tror inte att dom har en hemsida på nätet :( puss&kram

2008-08-11 @ 12:55:25
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Anna

Det finns en hemsida, men inte så mkt att se tyvärr.

www.ekostormarknad.se

2008-08-11 @ 15:38:18
Postat av: Malin Inspiration & design

Svänger förbi. :) Hoppas allt är bra med er!? Kram

2008-08-11 @ 15:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback