trött

hua vad trött jag är nu. sitter och fastnar med blicken överallt. haha. somnade vid typ halv fyra i natt. kanske för att jag är nervös för mötet idag.. och nu är jag skit trött. ska ta och försöka vakna till lite och göra lite frukost. sen duscha och sminka mig. om jag inte skiter i det.

idag är det sol, det ger mig hopp om att det kan bli fint på lördag. då ska jag och baby på lars winnerbäck konserten. mysigt va (: längtat jättelänge! och eftersom det är en utomhus konsert får vi verkligen hoppas på sol!

nu blir det frukost, ha en jättemysig dag! så hörs vi ikväll. ska hem till tessan och hjälpa henne och packa upp lite. dom har precis flyttat nämligen. kommer hem runt nio.

puss&kram (:



love you darling.



Kommentarer
Postat av: Helena

Hur gick det?

2008-08-04 @ 11:47:55
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Jag vill med på Winnerbäck! =( Lyllos er!



Kram

Postat av: Jennica

Men så länge du äter rätt så blir du ju aldrig för smal, så det e ju lugnt :)

2008-08-04 @ 18:33:58
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Eiriktilde

Great site!!!

2008-10-28 @ 08:06:04
URL: http://eiriktilde.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback