valio och pysselbok

god kväll kära ni (: hoppas att ni mår bra! jag kom hem för en halvtimme sen och har planer på att sova runt tolv. är trött och imorgon ska jag upp och gå på arbetsintervju. känns lite så där, för jag vet inte ens om jag är intresserad. ska ge det en chans iallafall. så får vi se (:

kvällen har jag spenderat hemma hos mamma och fotat kläder som ska säljas, skrattat och knäppat oss. mamma är mysig. det märks att hon bara är 17 år äldre än mig. ibland förvånar hon mig med sina knäppigheter. i love her (: orkar inte lägga upp några kläder nu. men länk kommer, lovar! ikväll har vi iallafall fotat och packat 52 st paket. min mormor och mamma var så snälla och tvättade kläderna som ska säljas och hann inte med allt, det var ju en hel del. men det är skönt att inte lägga upp allt på en gång. även fast vi packar allt nu (om det är någon som ska ha flera saker så binder vi ihop dom paketen) så blir det lätt kaos med så mycket kläder. jisses.

sitter och bläddrar i pysselboken jag lånade av mamma. vill pyssla! tog hem våran avlånga hallspegel från mamma. ska måla den vit imorgon tänkte jag. den är i ek nu. skönt med en helspegel. kanske jag kan bjuda på några fler "dagens outfit" hah. här har ni en från ikväll (; en av klänningarna jag säljer. man ser verkligen allt. så man bör ha bh på sig. som inte jag har då..!

nu - läsa och sova (: puss&kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback