vilat

legat under duntäket nu i en timme och myst med katterna och läst massa bloggar. har ganska många under favoiterna och det är tyvärr sällan jag hinner läsa alla :/ blir några ja kikar in hos dagligen. men nu så (: jag var inte till så stor hjälp i vardagsrummet, älsklingen slipade och spacklade. sen när allt är fixat så ska jag måla väggarna. har jobbat som målare på en firma ett tag och måla tycker jag är ruskigt kul (: alex är snäll som låter mig göra det. sen ska vi tapetsera också. kommer bli så fint (: fotat och ska lägga upp här sen. så får ni se före och efter bilder.

ska ta och röja upp i köket nu och börja med middagen. det blir blomkålsbiffar med tzatsiki och potatis. älsklingen är och möter upp våran bröllopsfotograf, våra bröllopsbilder är nämligen klaaara (: så kul att se dom och vi får en skiva med alla bilder så vi kan förstora upp dom vi vill osv (: kul. sen när alex jobbar igen ska jag tillbringa mina kvällar med att pyssla med det pärlemofärgade bröllopsfotoalbumet från ordning&reda. det kommer vi bläddra i många gånger vill jag lova (:

nu - matlagning! puss&kram.



Kommentarer
Postat av: helena

Gumman, jag får jätte ont i ögonen när jag läser för texten är liten å sen flytter dne ihop med det vita bakom.. =(

2008-08-27 @ 20:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback