vit bumling

jag har tröttnat på karetell lampan vi har i köket, det är för mycket damm som fastnar ): och den blir repig på nolltid. urk. tur att vi fick den så billigt. så ikväll vid middagen bestämde vi oss för att gå tillbaka till våran kära bumling. vi hade ju en svart innan och nu har jag hittat en för 550 kr (de flesta ligger runt 2-3000 kr) så jag blidde glad jag!  i dagsläget är den brun, men inte så länge till! ska spraymåla den kritvit och sen lacka. kommer bli så fint! får ta det i samma veva som vardagsrums renoveringen!

har duschat och tänt massa ljus och mysbelysning här hemma. vera och jag ligger i soffan och myser. vi ska snart titta på film (:



ha en gosig kväll allihopa! puss&kram.



Kommentarer
Postat av: jen

Jätte fin lampa.

Va fin din sida blev.

2008-08-22 @ 22:05:12
URL: http://jenfager.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Funderar du på att sälja kartell-lampan?? Om du är det, så är jag mycket intresserad!

2008-08-22 @ 23:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback