arbetsrum/tvättrum

suttit och pysslat lite med ett kollage. massa mer som skulle med som hyllor och sånt, men det blev så konstigt, så det blev bara vissa saker (: kommer köra en vit bas, på väggar och hyllor och svart inredning, snyggt va (; spottar i taket också tänkte jag.


vad har ni gjort ikväll? jag sitter faktiskt fort i soffan och slappar :P vilken latmask jag är va? (: ska snart duscha och göra lite kvällsfika med te och mackor. gott! magen kurrar! måns ligger i mitt knä och håller mig varm. och på tvn är det "huset fullt" har den filmen hemma, men det blir ju nästan aldrig att man ser filmerna man har här hemma.. har över 600 dvd filmer i tvbänken. rena rama drömmen när man ska ha filmkväll (: vi ska inskaffa en popcorn hour, så man skickar filmer till den via datorn.. perfekt för oss som älskar film (: slipper vi alla dvd filmer. eller köpa fler iallafall (:

nog om det, här kommer kollaget! puss på er (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback