en som värmer

jag fick en kommentar nyss som fick mig att le inombords. tack för den!

"Jag läser den här bloggen nästan dagligen. Inte för att jag tror att vi egentligen har särskilt mycket gemensamt vad gäller intressen, livsmål och prioriteringar. Det som får mig återvända hit är din otroligt positiva attityd, ibland nästan gränsade till naivitet. Jag finner det uppfriskande och inspirerande. Jag tycker också du är otroligt modig då du berättar om dina drömmar inför framtiden. Det modiga består i att du helt öppet lägger ribban högt för vad du vill uppnå och därmed riskerar mer vid ett eventuellt misslyckande. Det är något jag själv inte alltid vågar göra.

Jag har inte för vana att kommentera och kommer förmodligen inte att göra det särskilt ofta i framtiden. Men jag vill i alla fall önska dig lycka till med allt vad gäller framtida studier och planer. Med din inställning kommer man hur långt som helst!"

nu ska jag kolla på film och dricka te! ha en jättemysig fortsatt kväll (:



Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Vad roligt, tack för din kommentar!

Vet du något ännu roligare, du läste min förra blogg och brukade kommentera den. Gillade dina kommentarer där, du verkar så gullig! Min förra blogg (eller, har kvar den men uppdaterar den mindre sällan nu) är den där gata9. Det var jag som gillade era bröllopsbilder så mycket :)) Minns du mig? :)

Jag har öppnat en ny blogg, där jag valt att inte vara så hemlig, och skriva mer om mitt yrke! Jättekul att du hittade tillbaka till mig!



Och du, lyssna inte på de negativa kommentarerna angående ditt val av framtida jobb. Mitt motto är "vill man något tillräckligt mycket så går det". För det GÖR DET verkligen!! Jag tror på dig.



Stor kram!

2008-12-16 @ 09:46:47
URL: http://matildasalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback