God natt!

nu ska jag plocka in min tekopp och smörgåstallrik i diskmaskinen, borta tänderna och sen lägga mig nyduschad i sängen. skönt! har huvudvärk, så jag ska ta en tablett också. har försökt att få bort den med massa vatten, men den ger sig inte ):

imorgon kommer mami hit och myser på kvällen, vi ska titta på film och prata massa!, men på dagen ska jag åka till farsta och kika på mellandagsrean. skoj va (: inte för att jag någonsin hittar någonting när det är rea, men det är ändå kul att åka och titta (:

nu - sova! puss&kram!



Kommentarer
Postat av: tessan

Godnatt min älskade vän! Hoppas du sover gott inatt :)

Jag ska också krypa ner under täcket och hoppas på att också kunna somna! Sov gott och dröm sött, längtar tills tisdag <3

älskar dig! puss puss

2008-12-27 @ 23:47:35
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback