GOTT NYTT ÅR!

alla kära läsare! hoppas ni får en jättebra dag och kväll och framförallt ett lyckligt nytt år, 2009!

idag ska jag fixa mig fin! färga håret och ha hemma spa och måla naglarna! så jag känner mig fin sen när mina gäster kommer! (: ska piffa till lägenheten också. och tända marschaller och ljus! mysigt!

nyårsmenyn:

förrätt:

toast med skagen, citron och lite dill.

varmrätt:

helstektfläskfilé med potatisgratäng, sallad, vitlökssmör och vitlöksbröd
till det rött vin

efterätt:

vitchokladmousse med färska hallon och passionsfrukt

efteråt:

olika ostar, kex och vindruvor. chips, lite godis, salta pinnar och choklad!

gott gott (: hade velat ha oxfilé, men efter jul är min plånbok inte den tjockaste :P så fläskfilé blir great det med!
ska äta lite frukost nu, för det har jag faktiskt inte hunnit med. hungrig! hörs senare (: puss&kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback