hej alla!

tog ett litet break från bloggen på dagen.. har pysslat med lite annat sen jag steg upp imorse.. åt en mysig frukost med tända ljus i köket och läste topp hälsa! sen har jag målat pinnstolen en andra gång och plockat lite här. sitter fortfarande i nattlinne och tofflor och njuter av att vara ledig. så skönt. ska städa undan lite i köket snart så det är fint när älsklings alexander går upp vid 16.00.. har pysslat med en ny juldesign på bloggen. blev mer julig än den jag gjorde som hastigaste i går (:

imorgon är det lucia, ska ställa klockan och göra iordning fika med glögg, pepparkakor och lussebullar, tända ljus och krypa upp i soffan med två av mina favoriter. alexander och helena såklart (: tror det börjar vid sex.. ska kolla upp det där. blir riktigt mysigt! titta på lucia på tv är ett måste i våran familj!

ska ner till centrum senare och hämta ut lite paket. ska bli kul. älskar julklappar. speciellt att ge bort ^^

ska städa undan lite nu och väcka mitt hjärta med frukost! hoppas att ni får en jättebra dag! vi hörs senare (: puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback