julklappar!

sitter och köper julklappar på nätet. bekvämt och man slipper trängas (: hittat massa fint! vi vaknade nio. hade fått ett röstsamtal och min läkare är sjuk, så det blev en mysig frukost i lugn och ro tillsammasn, uppskattat! hade ingen lust att stressa. ska sitta här i någon timme. försöker hålla oss till 1 timme om dagen vid datorn.. och en halvtimme på kvällen. känns bra. jag vill inte slösa bort dyrbar tid med alexander. även fast datorn är väldigt underhållande (:

sen ska vi duscha och fixa oss, sen åker vi till ikea. vi skippar bion ikväll. båda är sugna på en mysig hemmakväll och bara ta det lugnt med god mat och tv. ska kika på alla desperata husfruar avsnitt som vi missat och även leilas jul (: mysigt! jag behöver vila.. har hittat på saker nu i tre veckor utan att andas :P

ska kika vidare nu på julklappar! här är en låt jag lyssnade på när vi låg på stranden i thailand. (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback