klar!

städningen är klar, iallafall det jag ska fixa med! (: skönt! det blev både skurning av kakel, skåpsluckor, tavlor, hyllor.. ja rubbet (: jag mår så bra när det är städat! imorgon dammsuger alexander och sen moppar jag golven innan mamma och mormor kommer.

jag hittade massa gamla kort på mig... eller inte jättegamla, men jag visar några, gillar att titta på gamla kort (:



tvåan på gymnasiet.. skolavslutningen. det här var den fösta bilden alexander såg på mig (:


19 år och bodde i strömstad. jobbade på h&m som dekoratör.



sommar och sol, fröken fräken och 16 år.



här var jag och alexander nykära! jag var alltså 20 år.



16 år och bästa vän med elin i umeå. vi hade så jävla kul tillsammans. den
här kepsen hade vi på oss.. fy va ful ^^



lucifer min bebis hade precis kommit till oss. jag hade mani och klippte av mitt
hår kort hela tiden.. självskadebeteénde kallas det ju. så jag var ganska korthårig
ett tag. ca 4 månader innan jag träffade alexander är det här taget.



min och alexanders första dejt. satt på en brygga och blåste såpbubblor mitt
i natten. så mysigt!



min "babydoll" period med massa my little ponysar, rosa kläder mm.
får väl skylla på all stark medicin jag gick på då, haha (:



fanny 16 år och beroende av paul frank!



en del av min punkperiod.



hemmafest hos mig och jag är alldeles för full för min ålder.



på ett hotell med en tjej som bodde hos mig och mamma ett tag pga. tråkiga
saker i hennes familj. jag tog ut henne på bus.. eller var det hon som tig ut mig
på bus? jag ser väldigt ordningsam ut :P runt 18 år.



jag och tjejen som bodde hos oss igen. jag var ca 18



träna var vi bra på :P fast vi flamsade mest (:



så var det den där svarta perioden också. 19 år.



ute på krogen 19 år!






Kommentarer
Postat av: Matilda

oj vad många olika perioder! :-) fast söt är du ju på varje bild ändå! hihi

2009-01-02 @ 14:45:55
URL: http://matildasalmen.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, åh, va roligt att se alla bilder! Jag satt och kollade igenom bilder jag med för någon vecka sen, då hittade jag några på oss som var ytterst osmickrande ;o)

2009-01-07 @ 20:05:02
URL: http://lushe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback