kvällens to do.

ska slita mig härifrån nu och göra lite andra saker.. (: har redan hunnit med en skön kvällspromenad. skönt med friskluft!

- ta en lång dusch och göra hårinpackning, fila fötterna och sen smörja in mig och klä på mig nytvättad pyjamas och tofflor.

- göra en kopp te och tända ljus, lägga mig i soffan och läsa min bok.

- titta på film om jag orkar!

- skriva klart min önskelista som mamma ska få.

- slå in lite julklappar och lyssna på julmusik, dricka glögg

- hänga upp den rentvättade tvätten.

- titta på two and a half men i sängen, läsa, ringa älsklingen och sen sova.

kanske skriver mer senare. annars får ni ha en jättemysig kväll allihopa! ta hand om er (: puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback