Lucia!

gud va trött jag är.. har inte sovit många timmar i natt. jag kollade på mobilen när klockan ringde halv sju och såg att jag och helena pratade vid tre tiden.. sen hade jag jättesvårt att somna, var så nervös för att jag inte skulle vakna :P men vaken är jag, halft om halft. vi har tittat på lucia och fikat med glögg, pepparkakor och lussebullar. riktigt mysigt! nu sover älsklingen och jag håller på att sminka mig. det är skönt att vara vaken så tidigt, jag älskar lugnet! ska möta upp helena tjugo över nio i t-centralen och sen ska vi shoppa, fika och ha en mysig dag! sen ska jag hem och laga ugnsstekt fläskfilé med klyftpotatis till mig och alexander. gott! lite lyxigare eftersom att det är lucia.. det det är det enda vi har i frysen :P

ska fortsätta sminka mig nu, vi hörs senare idag! ha en jättefin lucia allihopa! puss&kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback