morning!

vi vaknade utvilade vid sju i morse, låg och myste i sängen och sen gick vi upp och gjorde frukost, tände andra ljuset i adventsljusstaken och satt och myste (: sen satt vi oss i soffan och tittade på julkalendern.. rolig var den, men ingen julkänsla.. alls. lite tråkigt tycker jag. förra året var det ju jättemysigt med snö och julbelysningar osv.. jaja (:

idag ska jag träffa helena inne i stan och handla julklappar till alexander. ska bli jättemysigt att träffa henne. även fast det bara var någon dag sen vi sågs. alltid lika mysigt! sa skriva en lista på sakerna jag ska titta efter. har massa bra idéer. som han önskat sig (:

ska kika runt litepå bloggar och sen duscha och fixa mig lite (: jag har fått jättemysiga fårskinnsvantar av älsklingen. ska fota dom sen. dom är i tjockt fårskinn, har haft tunna innan, men dom här är helt underbara och värmer så himla bra. kostade 320 kr och är gråa. myyys! älskar dom. tidig julklapp (: han är bäst!

hörs senare. ha en mysig dag allihopa! puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback