onsdag!

hej allihopa (:

idag är det onsdag, vilket betyder att det är sista natten som alexander jobbar! riktigt skönt, för jag saknar honom så mycket när han är borta ): vi har massa mysigt inplanerat nu den här veckan innan jul. gud va jag längtar! det är som att mitt liv står still lite när han inte är hemma.. vilket inte är bra.. men ja, det blir bättre sen när jag börjat med plugg och extra jobb och så (: man är en riktig toffel..

ska med ut och rasta adolf nu och sen hem och planera julmaten som vi ska ha på julafton! sen kör mamma hem mig och jag ska pussa massa på alexander! sen blir det myskväll för hela slanten :D

ps. jag har fått två nomineringar av två läsare. tusen tack! glad jag blir :D

puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback