perfekt julmusik till julstädandet

nu har vi storstädat här hemma, luktar ajax. underbart! upptäkte att duschdrapperiet behöver bytas ut, så det blir ett vitt enkelt från ikea. ska bli jättekul att åka dit (: ska även till mio och några andra affärer. har precis duschat, tog en lång dusch med peeling och hårinpackning. luktar gott nu (: alex går och sniffar på mig, haha (:

ska smörja in mig med nivea nu och sen klä på mig, idag blir det slappt. och glasögon. orkar inte ha linser och klä upp mig.. får hoppas att jag inte träffar en bloggläsare på ikea.. brukar ju hända varje gång vi är där. haha (:

hörs senare. ha en jättemysig dag! puss&kram! ps. den här låten är på hög volym här hemma. alex börjar tröttna, men jag dansade runt som en tok med dammvippan i hösta hugg (;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback