promenad!

har ingen lust alls att gå ut, det är inte så bra väder ute här om man säger så :P men men. adolf måste ut och det blir nog bra när vi väl är ute. har duschat och klätt på mig.. ska bara föna håret så jag inte blir sjuk! sen går vi på en skön långpromenad bland villa området. mysigt att se hur alla har pyntat i husen. jag är en riktig smygkikare.. haha. kollar in hos folk för det är ju så spännande och se hur dom har det.

det börjar bli mörkt ute nu. jag älskar det! då blir det mysig här hemma med tända ljus och bara mys! ska börja med maten så småning om också. koka potatisen som ska vara i, så det är gjort. sen tänkte jag och adolf gå förbi inredningsbutiken här nere och kolla om dom har aromoljor som luktar jul.. letar ju fortfarande. vem var det som kommenterade på bloggen och sa vart det fanns sånna? snälla säg igen, hittar inte den kommentaren! sen ska jag lukta på juldofterna från yankee candle. tror att den med pepparkaka luktar ljuvligt! här har ni alla juldofter som dom säljer på sin hemsida! (:

ska ta och föna håret nu och bege mig ut. blir dunjacka, mössa och vantar. och massa frisk luft! skönt (:

vi hörs senare. ta hand om er. puss&kram!



jag och adolf när han var bebis (:



Kommentarer
Postat av: Pinar

Oh shit jävlar vad sööööt han var (jag vet inte hur han ser ut nu)

Puss

2008-12-20 @ 16:55:25
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback