shopping

idag fyndade vi ordentligt jag och min bästis! (: vi var på en privat outlet grej.. lager rensning, allting nytt såklart. och allt var nedsatt riktigt mycket.. räknade ut att det jag handlade skulle gått på lite över 5000 kr.. men jag betalade 580 kr (: fynd va! här kommer bilder. jag var oegoistisk och hittade nästan bara kläder till alexander! men lite hittade bla en jättemysig jacka från sisters med fuskpäls inuti övre delen av jackan. gillar den verkligen! (: och sen två linnen från jc.







mossgrön jacka/parkas från sisters JC nypris 1499 kr - fick den för 200 kr.



skitcool t-shirt till älsklingen fick jag tag på från JC nypris 399 kr - fick den för 20 kr





skjorta till hjärtat från crocker nypris 699 kr - betalade 40 kr



randig tröja från JC nypris 499 kr - betalade 60 kr



ulljacka/kappa från brothers perfekt att ha utanför kavaj och skjorta när man är bortbjuden mm (: nypris 1799 kr - betalade 200 kr! älsklingen var riktigt riktigt snygg i den :D



linne till moi.. från JC nypris 249 kr - betalade 20 kr.

kap va (: ett linne glömde jag fota. älsklingen blev helt tårögd, han är så söt. jag gör allt för honom! och han var verkligen värd att få ont i fingrarna och kånka hem den sjukt tunga påsen :P älskar dig gosen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback