söndag!

gud vilken underbar dag! jag har inte haft det tråkigt en enda stund (: vaknade ganska sent, gick upp och gjorde världens mysigaste frukost till mig och älsklingen! varm choklad med vispgrädde och mackor med ost och gurka! mums! tände massa ljus och njöt för fullt tillsammas med älsklingen. riktigt mysigt! sen städade vi här hemma, dammsög och moppade golven och plockade (: sen lagade jag middag! dinkelsallad, gott gott. sen la vi oss i soffan och bara myste. kysstes, kramades och lyssnade på mysig musik! underbart! fick ett ryck och började jaga varandra. vi har en perfekt planlösning för det (; skrattade så jag fick ont i magen (:

nu är mami här. jag har tänt MASSA ljus! två marchaller på balkongen och massa här inne i lägenheten. vi ska ha myskväll med film och fika (:

lovar att jag uppdaterar mer sen! nu ska jag umgås med mamma (: ha en jättemysig kväll allihopa, det ska vi ha! puss&kram!



riktigt gott med varm choklad! mums!



gott med grovt bröd efter all julvört (:



våran gi middag! mums!



mysigt här i kväll.



machaller på balkongen!



julbäddad!

nu - myskväll (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback