tredjeadvent

idag är det tredje advent. vad tiden går fort! vi tänder det tredje ljuset när vi äter middag! ska åka och handla sista julklappen till helena också. och det som behövs till något julgodis! (: ska kika lite vad som finns. blir nog världens godaste smörkola som leila gör, eller chockladkola. mums! igår gjorde jag apelsiner med röda band och nejlikor. luktar gudomligt! men jag måste hitta juldoftolja också.. letat lite på nätet.. men jag vill slippa frakten som är dyr på vissa ställen.. leta vidare! har ni sett sånna aromoljor någonstans? ska väcka min gubbe om två timmar och innan dess ska jag slappa, titta på film och gosa med katterna (: städa lite också!

ha en jättemysig tredje advent nu (: puss&kram!





Kommentarer
Postat av: Pyrah

Jag beställde kanel & vaniljoljor på amorina.se men de tar ju frakt. Men body shop har fått in flera nya oljor som luktar jättegott! Min favorit är Cranberry som doftar ljuvligt! Lycka till i letandet & glad tredje advent :)

2008-12-14 @ 18:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback