Vänner för livet

snubblade in på min mysans blogg.. alltid står det så fint om mig. och alltid blir jag tårögd, jag är sällan blödig, men den här tjejen kan få mig att böla glädjetårar ofta. gud vad jag saknar dig! men till nyår är jag bara din. då ska vi stå hand i hand med tummvantar och varma jackor och titta upp mot den nattsvarta himlen och alla vackra raketer, bara du och jag! gissa om jag längtar?! åhåh! min my! alltid så varm, så snäll och underbar. jag älskar våra natt sms, fyllda av saknad och kärlek. innan jag träffade dig forstod jag inte vad äkta vänskapskärlek var. du är allt fin du gumman!

det här stod om mig..

Jag saknar dig Fanny, ditt skratt din hand som drar upp mig när jag är på botten. Som håller om mig när jag är ledsen som gör mig glad som gör att jag mår bra och som visar mig att livet kan vara fint, också.
Jag vill inte att vi glider ifrån varandra, gumman det får vi inte. Lova att komma hit snart okej?

Jag ÄLSKAR dig!



kramas med dig gör mig glad i hela kroppen och själen!


Kommentarer
Postat av: Mysan

gumman jag älskar dig mer än vad jag kan förklara<3

2008-12-14 @ 00:51:21
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback