varm

är varm i hela kroppen. av lyckan som finns i mitt liv, min vardag och min kropp och värmen av alla ljus som brinner omkring mig. allt är så underbart och härligt! jag njuter av allt i mitt liv. varje dag är perfekt. förut var det sällan jag upplevde sån här lycka, men nu upplever jag den varje dag! och när jag inte kunnat njuta innan pga. av tråkigheter, och kan det nu så njuter jag så mycket jag bara kan. jag har allt jag någonsin kunnat önska mig! jag har en underbar och fantastisk man som älskar mig och som jag älskar av hela mitt hjärta, en underbar familj och fina vänner. en jättemysig bostadsrätt som är min och alexanders, här har vi byggt upp någonting som är vårt. tre mysiga katter och massa framtidsplaner som jag närmar mig med stormsteg. det går inget annat än att bara le. och ler, det gör jag, varje dag!

mamma gick precis. vi har haft en jättetrevlig och mysig kväll ihop hon och jag! (: vi har tittat på film. hemsk film, an american crime. den borde alla se. fick ont i magen och tårarna bara rann. det värsta är väl att den är verklighetsbaserad. usch. vi fikade och pratade (: mysigt! imorgon ska vi ses och åka och byta och lämna tillbaka lite julklappar. jag ska bla. byta min hårfön som jag fick. finns nämligen än ännu bättre som är nedsatt nu, så jag får lite pengar över också (: sen ska jag byta mina fårskinnstofflor till en annan stl osv.

sen ska jag hem och laga och äta middag med älsklingen (:

ska läsa lite favoritbloggar nu och sen knyta mig! hoppas ni haft en bra kväll? (: puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback