god morgon!

vaknade dock vid elva.. eller ja, jag ställde klockan, annars hade jag nog sovit vidare (; helena har precis gått. vi hade det jättemysigt, kul och trevligt igår. vi kom inte iväg till stan förens vid tolv tiden och stället vi skulle till var stängt, så vi virrade runt på stureplan och letade efter ett bra ställe, men hamnade på chapplins..! där var det trance kväll, kuuul-. not. jag kan ju inte dansa till sånt, haha. men men, vi var där i två timmar och dansade och drack cola och vatten. nattbussen hem vid halv fyra vinglade och jag blev åksjuk. väl hemma tvättade jag av sminket och det var en fröjd vill jag lova, duschade och satte på mig pyjamas, kröp i säng och ringde älsklingen, läst lite och sen somande jag runt fem.

om en halvtimme ska vi vara på en lägenhetsvisning! kul (: så nu måste jag klä på mig, helst av allt skulle jag vilja mysa runt i pyjamasen längre, men men. sen hem och titta på film, har ju två kvar som jag och mamma hyrde, mysigt! ikväll blir det baka kärleksmums om jag har orken och bara ta det lugn, bada och fixa fossingarna. idag är det slappisdag som gäller, känner mig seg!

har bilder på både smink & outfit från igår som jag ska visa sen, nu hinner jag dock inte.

hörs sen (:  puss!

image4061



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback