god morgon.

jag ville inte alls gå upp när klockan ringde, idag är jag riktigt trött. eller så är det för att jag är nervös över att gå till arbetsterapin som jag känner mig såhär. hua. men det går nog bra. får intala mig det iallafall :P mamma är snäll och kör mig dit, det regnar och är riktigt risigt ute idag.

när jag kommer hem ska jag börja rensa igenom mina kläder och se vad jag ska sälja till en second hand, måste bli av med lite.. använder inte ens hälften. och dom ger ett bra pris, så varför inte. har redan rensat ut nästan 60 st klänningar.. så det blir en slant (:

sen ska jag fota lite möbler som ska läggas ut på blocket. så det blir lite småpyssel idag.

nu måste jag dricka upp tet och sen klä på mig jacka och skor. puss!



Kommentarer
Postat av: Marielle

hur gick de på arbetet?

2008-02-06 @ 15:50:40
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback