God morgon.

sitter i pyjamas i sängen och skriver. guud vad jag vill ha en bärbar. helt underbar (: en vit eller en röd, helst vit (: kan man sitta överallt. och det är ju skönt.

vi kollade på zodiac igår, 2.5 timme, snacka om seg film. det kändes som en dålig beck film på engelska. hu. man kan alltid lita på kärlekskomedier och vi har två att titta på (: det får bli ikväll. idag på dagen ska vi till malmö och titta runt. ska bli jättemysigt (: ska försöka hitta nått att sätta på mig till krogen.

fyndade 3 st vattenblåa kivi iittala igår på blocket, ska åka och hämta dom sen när jag kommer hem (: fick dom för 100 kr ist för 79 kr st. bra fynd. så nu har jag 3 transparenta och snart 3 vattenblåa, blir fint tillsammans på soffbordet eftersom vi ska ha pentrol som accentfärg!

nu ska jag kika vidare på längenheter. sen duscha och sminka mig, hoppas att ni får en mysig dag idag. så hörs vi senare! puss!

image4209image4210





Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Vilket fynd! :) Vill med ha fler!!! Ha en härlig dag! Önskar jag kunde varit med. :) Malmö är kul att gå i!! Kramisar

Postat av: Malin Inspiration & design

NÖFF NÖFF! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback