godnatt!

har precis spelat klart uno och yatzy med mamma. mys! mycket skratt, det behövdes! det är lite mysigt att mamma är här ändå måste jag erkänna ^^ även fast vi ryker ihop i mellanåt så har vi så himla mysigt när vi väl är på det humöret. tack för ikväll mamma ?

pyjamasen är redan på och tänderna ska borstas, sen ska jag krypa ner i sängen under duntävket med min stora egengjorda vetekudde (: sover aldrig utan den, jag är så frysen av mig. sen vädrar vi i sovrummet hela dagarna, så det är fräsch luft därinne och då är duntäckena sådär iskalla, burr. men lite mysigt är det, iallafall när man väl fått upp värmen (:

har massa inredningstidningar att läsa. glad att jag hittade så många på loppisen. perfekt ju. massa tips och idéer har jag fått. sen kan jag läsa inredningstidningarna om och om igen, man hittar alltid nytt. och jag har ju en del eftersom jag prenumererar på sju st, men plaza interiör är den bästa. mest stilren inredning i den (:

imorgon händer det inte så mycket, men lite (:

♥ gå upp runt tio, äta frukost, blogga
♥ duscha, klä på mig och fixa håret
♥ ta en promenad innan älsklingen vaknar
♥ gå hem, göra frukost till älsklingen
♥ sortera tvätten och förbereda till kl 16.00
♥ gå ner i tvättstugan vid 16, tvätta lakan & handdukar
♥ upp och laga middag till mig & älsklingen
♥ äta och sen ner i tvättstugan igen, tvätta till 19.00
♥ ev. gå på bio med mamma och se juno.
♥ komma hem, blogga och sova

nu blir det sängen! godnatt&puss!



Kommentarer
Postat av: johannah

yes yes, uppdatering! :D haha

2008-02-08 @ 08:10:41
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: Malin Inspiration & design

fanny; Om man inte gillar att damma så är det inte den bästa lampan att ha. :) Men jag tycker änd å att det är värt det.Det blir säkert bra med kuddarna ska du se. :) Ska bli kul att se resultatet sedan. Du slänger väl upp det på bloggen. Tack, du är snäll du. :)Vi hörs i mejlen. Kram

Postat av: Marie

Oj, vad hände med träningen ? ;)

2008-02-08 @ 09:52:07
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: Helena

hihi, jag ska oxå på bio idag gumman, fast vi ska se CHARLIE WILSON'S WAR med Julia Roberts =)(min favvo) puss

2008-02-08 @ 10:56:25
Postat av: johannah

du har inte uppdaterat än, buhu /:

2008-02-08 @ 12:47:47
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: Helena

Kan du inte komma in på msn nått? sitter här mycket idag nämligen

2008-02-08 @ 13:05:46
Postat av: johannah

haha, sorry, jag är lite stalker av mej, hahah (: men jag kan inte få nog! :D

2008-02-08 @ 15:04:13
URL: http://johannahthelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback