hello friends!

har letat lägenhet nu i två timmar, ögonen svider! vi ska gå ner till grillpalatset nu och mumsa hamburgare innan vi åker och tittar på den fina lägenheten (: gott ska det bli. det gick bra hos psykologen och jag fick inte panik på bussen när jag åkte själv.. har lite fobi för att åka kommunalt nämligen. men övning ger färdighet! musik i öronen och det gick galant (: *stolt*

men nu ska vi iväg. sen när vi kommer hem blir det mys med film, åh, jag är så glad att älsklingen är ledig nu i fem dagar, lycka! :D

puss!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Okey va trevligt =).
hörde de på ryktes vägen nånstans. du vet hur huddinge e haha..
de låter ju super bra iaf =)

hur mår du annars läste att du mår lite dåligt lr?
har själv kommit ur min period av depression o skit.
kram

2008-02-11 @ 17:15:03
URL: http://roxys.blogg.se
Postat av: Mysan

det ska du vara stolt övere gumman jag är också dte över dig

2008-02-11 @ 17:35:43
URL: http://mysackan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback