hemkörning av kinamat

är tydligen ganska svårt att få tag på här i hässleholm ^^ vi sitter och letar bland (tydligen gammla menyer) och när vi äntligen hade bestämt oss för vad vi skulle äta och ringde och skulle beställa hem mat, så hade dom inte hemkörning lärgre :P "den menyn är flera år gammal" haha. jaja, ska se om vi hittar nått, annars får vi väl gå ut ändå :P vi har hyrt tre filmer och ska ha myskväll (: blev två romantiska komedier och en thriller.

resan gick bra, satt och läste amelia bröllop, himla bra tidning, ska jag fortsätta köpa fram till bröllopet (: om en månad måste inbjudningskorten skickas. panik. tessan ska hjälpa mig nästa helg.  (:

imorgon ska vi till malmö och kika runt, ska bli jättemysigt. har inte varit i malmö på flera år. det är en mysig stad! ska se om jag hittar nått att sätta på mig på lördag när vi ska ut. mysans syster jobbar som makeup artist och hon ska sminka oss innan vi går ut alla tre på lördagen efter middag hemma hos henne, det blir god tacos (: ska be henne sminka mig med svart smink, mycket sotat. sen ska jag försöka hitta någ fin svart topp och ev blir det de ljugråa jeansen jag köpte, eller den svarta vippkjolen. vi får se (: kul ska det bli iallafall. har tagit med mig systemkameran och överföringssladden så kommer lägga upp bilder här (:

dock kommer det nog inte bli så lätt med kollage tyvärr :/ tror inte mysan har photoshop! och paint är för lätt, så det är svårt (;

saknar min älskling redan jättemycket, men i fem dagar ska vi väl stå ut, visst älskling?! (: ♥


image4207



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Fanny; Tack Snäckan! :) Ja det är snyggt & stilrent. Vad kul att du är där nu. Hoppas ni får jätteskoj!!
Hälsa My. :) Japp, då ses vi. Jag vill med ut & svira. :( Å bli makead. Snyft! ;)
Kramis

Postat av: Mysan

jag har photoshop så det så:P

2008-02-20 @ 20:48:52
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: johannah

woho! malmö är BÄÄÄST! :D

2008-02-20 @ 21:27:44
URL: http://johannahthelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback