here it is.

fyfan vad jag har svurit. ramen ribba från ikea ville inte alls som jag ville. det var inte glas utan plast och ingen hårdplast utan mjuk och böjbar, gah! men men, nu är kakaoplanchen insatt iallafall (: och nöjd blev jag, hoppas nu att alexander också blir det, den är ju trotts allt till honom (han såg den på malins blogg och sa att han tyckte om den jättemycket) och eftersom jag också vill ha den så var jag snabb att snappa upp hans ord! haha, man måste ju vara lite smart (; just nu får den inte plats i köket, där vi ska ha den i bostadsrätten, så vi får hänga upp den i sovrummet sålänge (: priset för planchen blev 305 kr inkl. frakten från form/design center i malmö, ramen ribba är 70*100 cm och kostade 249 kr på ikea.

image4135



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hoppas Alex blir glad. :)Men det kan jag inte tänka mig annat än att han blir. Den är så snygg!

Postat av: fanny

malin: det blev han :D tur för mig, hihi. PUSS!

2008-02-14 @ 23:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback