kvällen..

.. har varit jättemysig. tittade på design - simon & tomas, blev helt okej (: jag gillade trädet kvinnan målade upp på väggen, va häftigt! det är inte alla som har ett guldträd i sitt vardagsrum (: sen gillade jag "lampan" med massa värmeljus som hängde över matbordet. mycket mysigt och fin (: ska snart krypa ner i sängen och läsa, upp imorgon vid åtta och arbetsträna. eller ja, pyssla. sen ska jag hem och tvätta från 13 - 16, för på onsdag åker jag till hässleholm. tiden har gått snabbt! det var över en månad sen jag beställde mina biljetter! så på onsdag får jag kramas med mysan, åh vad jag saknat dig stumpan! och på lördag från jag och malin kramas för första gången (: ska bli så kul att ses vännen! längtat!

image4157

image4158

image4159

image4160

image4161

image4162

image4163

image4164

image4165

image4166

image4167

image4168

lite av det jag sålde idag (:



Kommentarer
Postat av: Mysan

jag längtar mest gumman! du är min ängel

2008-02-19 @ 00:15:04
URL: http://mysackan.blogg.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Åh vad många tuffa grejjor. Synd vi inte bodde närmare så kunde Tea handlat lite av dig. :-) Såg att det fanns nitskärp och sådana där rosa öronpuffar mm. Sånt gillar gumman. :) Hoppas du inte ångrar dig nu vännen. Duktig du har varit som har gjort storrensning!! Ha en jättebra dag! Kramilikaaooom!

Postat av: Malin Inspiration & design

Dom cerisa gillar nog Tea. Hon hade ljusrosa en gång som hon fick från en tidning men dom var inte bra.

Hon vill säkert ha dom, kan fråga henne när hon kommer hem. Hon har sovit hos bästisen i natt. =) Hörs sen! Nu ska jag slänga in några kollage. :) Är på kollagehumör. ;) Pöss!

Postat av: Clara

Säljer du på tradera?
Vad heter du i så fall? :)

2008-02-20 @ 17:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback